První noc

31.05.2009 20:00

Tak se dnes hlásíme ještě jednou. Rádi se Vám všem, koho to zajímá, představili, aby jste věděli s kým máte tu čest. Jsme mladý potkaní pár, co se má rád a brzo založí rodinu. Mě Popelku si Nicolka přinesla ze zverimexu na náměstí republiky a moc si toho nepamatuji z mého dětství. Mého štramáka Bodejďe mi včera přinesli od jedné moc hodné chovatelky hlodavců Hanky. Okamžitě jsme si padli do oka a jsme rádi, že nejsme každý sám. Celý večer mi Bodejď vyprávěl, až do brzkých ranních hodin o svých rodičích, tatínkovi který má vznešené jméno“ Meteleskum Bleskum“ a mamince „Darsie od pochmurného Kvíkala“, o tom co vyváděl se svými 14 sourozenci, které si už také našli nové majitele. Je to skvělý společník, s kterým se nebudu nikdy nudit a já mu za to dám veškerou lásku, co mám. Dlouho jsme dnes vyspávali ten včerejší večírek na uvítanou a bylo nám spolu nádherně. Tulili jsme se k sobě v našem domku a spinkali skoro do pěti hodin večer. Když jsme vylezli z baráčku, dostali jsme nabaštit a chvilku jsme se muchlovali s páníčkama. Jsme šťastní za ten domov, co jsme našli u Nicolky a Stáňi, snad nevadí Bodejďovi, že píšu i za něj. Přeju všem kamarádům a kamarádkám hezký večer.


Vaše Popelka

Zpět

Diskusní téma: První noc

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Vyhledávání

Celý obsah je chráněn dle autorského zákona a jakékoli použití bez svolení majitele a provozovatele může být v rozporu s tímto zákonem.