Rozdělení

03.06.2009 09:11

Ahojky potkaní přátelé,

    nevím jak začít, dnešní zprávička nebude tak veselá jako ty minulé. Povedlo se nám naštvat chovatelku Hanku. Na obhajobu našich páníčků musím ale říct, že to nebyl úmysl, leč nevědomost. Na druhou stranu je pravda, že si měli páníčkové nastudovat, jak to má být správně a když už tomu nevěnovali čas, tak se měli optat třeba právě Hanky. Jak se říká, líná huba, holé neštěstí. Hodně se rozčílila, když se dověděla, že nám bylo umožněno žít pod jednou střechou. A proto následoval krutý, leč pro Popelku nutný krok, rozdělení.

    Jako první hrozilo, že Popelka nemusela tolerovat na svém území měsíčního pubescenta a mohla mi ublížit. To že se tak nestalo, je štěstíčko a vypovídá to o dobré povaze Popelky. Další problém by se objevil v okamžiku mého pohlavního dozrání. Nedal bych Popelce pokoj a ona by přibližně po 3 měsících, mohla umřít vyčerpáním z vyvádění mláďat. A to si já ani páníčkové nepřejeme. Malý potkaní potěr, jak mi dáte za pravdu, potěší a udělá radost rodičům a chovatelům, ale za takovou cenu určitě nééé. Je to možná smutné, ale je to tak a chápeme to. Tímto se Hance za páníčky omlouvám a jak jsem vyslechl rozhovor Nicolky a Stáni, každý další krok si nejprve vyhledají na netu, nebo se zeptají někoho, kdo tomu rozumí, aby zase neudělali nějakou fatální chybu.

    Tak s tím smutným pryč a něco veselého. Protože budeme bydlet odděleně a nechceme žít v klecích sami, musí Stáňa s Nicolkou vymyslet plán B. Plán B musí vyřešit problém naší osamělosti. Být sám v kleci není opravdu žádná sláva. To by jeden furt jen spal, jedl, spal a zase jedl. Kamarádi, umíte si představit, jak bych za chvilku vypadal? A to jsem chlap. A co pak chudák Popelka, to je baba a nemusím Vám vyprávět, jak si holky berou každičkou změnu na objemu svého těla. Nechci páníčkům radit, ale mě napadají hned dvě možnosti jak nám vyjít vstříc. Sehnat nám nové kamarády, nebo sehnat Popelce ženicha a dopřát jí již zmiňovaný potkaní potěr. Někdo může namítnout, že Popelka a já jsme byli dokonalý pár, ale je tu něco co nedokážu já ani páníčkové ovlivnit, příroda. Popeluška je v nejlepším věku pro vyvedení mláďat a čekat na to, než dospěju, není správné. Proto bych souhlasil, kdyby se páníčkové rozhodli pro tento krok.

   Prosím poraďte páníčkům, jak se mají rozhodnout v nové anketě na titulní straně. Nechci je nijak podceňovat, ale jak má rozhodnout o tak důležité věci někdo, kdo má srst jen na části těla a ještě si jí stříhá. To mi snad dá každý za pravdu.

   Váš Bodejď
 

Zpět

Diskusní téma: Rozdělení

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Vyhledávání

Celý obsah je chráněn dle autorského zákona a jakékoli použití bez svolení majitele a provozovatele může být v rozporu s tímto zákonem.